torstai 10. huhtikuuta 2014

Pal..pa...pa...pavelu....ei...pa....palv... Ei pysty.

Tästä kertomuksesta sain innostuksen. Taas. Anteeksi. Olen helposti provosoituva.

Aivan käsittämätön tarina ja haluaisin huutaa ettei tuollainen ole mahdollista. Valitettavasti vastaavia tilanteita tullut todistettua useastikkin. 

"Ei kuulu mun toimenkuvaan!"
"Mulla loppu työaika just!"

Näistä saisi kirjan aikaiseksi. Itse olen niin tyhmä että aamulla saatan päästää asiakkaan ennen virallista aukeamisaikaa sisälle vesisateesta ja ohjaan ottamaan kupin kahvia. Ystävällisesti pyydän odottamaan hetken että saan mahtavan Windows-pohjaisen työasemani tulille ja löydän kyseisen asiakkaan ajanvarauksen käsiini. Valitettavasti se ei löydy tiedoilla: "mä soitin eilen jollekin jossakin" tai "no mulla olis toi auto tossa. "
Muistan aika paljon asioita, mutta en pyri muistamaan ulkoa kaikkea ja varsinkin se että menee vaikka mersuliikkeeseen ja kertoo tuoneensa mersun sadantonnin huoltoon ei kauheasti valaise juuri aamukahviaan hörppivää vastapuolta. 

Iltapäivä tai ilta, riippuen putiikista, jolloin paja menee kiinni. Jos hyökkäät viittä vaille ovesta ja tarvit vaikka pyyhkijän sulat autoosi, niin aivan varmasti tulen laittamaan ne myös paikalleen. 
Rahat pois ja hyvää loppupäivää, tyytyväinen asiakas lähtee pihasta. Näin minulle on asiakaspalvelua joskus opetettu.
Jos tulet viittä vaille ovesta sisään, alat tutkimaan varaosahenkilöstön toimesta hienosti sisustettua myymälää ja alat kyselemään että saisiko tätä naisten napapaitaa XXX ällänä, niin suhtautuminen saattaa hiukan olla negatiivis-sävytteinen. Minullakin on elämä, tai siis avopuoliso on ainakin sitä mieltä että on kiva tavata muutenkin kuin jouluna ja öisin.
Laitetaan ne autot kuntoon, niitä rättejä saa halvemmalla kun tilaa vaikka netistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti